Tuesday 4 May 2010

Alametifarikalarıyla Mayıs hoşgeldi...

Ve Mayıs geldi... Mayıs'a başka bir isim verecek olsaydık adına Afrodit diyebilirdik. Ya da Venüs... Gencecik, çıtı pıtı, narin, güzel bir ahu sanki... Ne estiğine kızabiliyor insan, ne de yağdığına... Hani aşktan paralize olma durumu vardır, Mayıs insanı aynen öyle çarpıyor... Kışlıklar raflara kalkıyor, tiril tiril etekler, uçuş uçuş şifonlar çapkın çapkın göz kırpmaya başlıyor insana... Kıpkırmızı çilekler, yemyeşil erikler...

Mayıs'ın alametifarikası say say bitmiyor...

Ben Mayıs'a tatilde girdim bir de üstüne üstlük... Yemyeşil ormanlarla, masmavi suların, Ege ve Akdeniz'in kaynaştığı yerlerde bir yerlerde... Dolayısıyla bu bombastik aya tam gaz devam etmeyi planlıyorum açıkçası...

Sırada neler var dersek...

Hıdırellez
Hızır'ın acilen gerçekleşmesini istediğim dileklerimi müjdelemesini istiyorum mesela... Sokaklara dileklerimin resmini çizmek istiyorum... Gül ağacına para asmak, Roman orkestralarının darbuka tıngırtılarında kurtlarımı sokaklara dökmek istiyorum... O gün aklıma bile gelmemiş şeylerin bir anda gelivermesini, sonra da diler dilemez oluvermesini istiyorum... Bakalım, bu seneki Hıdırellez sürprizi ne olacak!

Anneler günü
En en önce kendi anneciğimin... Bir gün değil her gün seviyoruz tabii ki... Öpüyoruz yanacıklarından... Bir bahçe dolusu sarmaşık gülüyle kutluyoruz bugünü...

Galata Moda
26 - 30 Mayıs arasında yine Galata Meydanı'nda moda ve modaseverler kaynaşması yaşanacak... Baharlık alışverişlerinizi yapmadıysanız, alternatif seçenekler bulabileceğiniz bir atraksiyon olacak bu da... Aşağıdaki fotoğraflarda da birkaç örneğini gördüğünüz ve soft renkli parçalar az çok fikir veriyor aslında... Bana göre Galata Moda atraksiyonlarının parlayan yıldızlarından Zeynep Erdoğan'ın koleksiyonu yine ilgi çekecek. Ümit Ünal'ı yine göremeyeceğiz, ama oraya kadar gitmişken Doors'a da uğranabilir... Ayrıca yeni tasarımcılar da olacakmış, bakalım neler neler göreceğiz...

İşte Mayısçığım, zatışahanelerinizi sevmek için pek çok sebebimiz var... Aman yavaş gidin, yine gelin!

2 comments:

  1. Mayıs guzeldır :)
    Hırkalar..
    Esıntıler..
    Bazen sıcaklar :)
    Severım mayısı..

    ReplyDelete
  2. Baharın bitiyor artık yavaş yavaş... YAZ geliyoor :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts