Wednesday 2 December 2009

Coco Before Chanel... 10 üzerinden 3,5...

Oysa Coco Before Chanel filmini aylarca merakla beklemiştim...

En sonunda izledim... Malesef yüksek beklentilerim yüzünden filmden pek keyif alamadım... Bir kere filmin enerjisi çok düşüktü... Modayla ilgili bir film kesinlikle değildi... Hani aşk hikayesi desek, o da tam değil... Hayat hikayesi desek, o da değil... Rus klasiklerinde romana girerken yazar önce hikayenin geçtiği ortamı anlatır ya 50 sayfa... O ağaç gölgesi altındaki minik klube sevimsizleşir anlattıkça... Ya da şehrin manzarasına hakim görkemli şato sıkıntıdan insanın gözünde küçülür... Yazar aynen benim şu an yapmakta olduğum gibi bir türlü sadede gelemez... Bende öyle bir his uyandırdı bu film... O durgun hikayenin bir yerlerde düğümlenip, hızla çözülmesini bekledim. Sabırla... Fakat hiçbir şey düğümlenmedi...

Chanel'in statüsündeki hızlı çıkış bana göre cansız bir şekilde anlatılmış... Audrey Tatu'nun yaramaz bir çocuk gibi gülümsemesine alışkanlıktan mıdır nedir? Biraz gülümsesin diye gıdıklamak bile istedim... Ama tüm çabalarım boşunaydı...

Tabi tüm bu yorumlar tamamen kişiseldir... 

İzleyen var mı? Filmden aldığı tadı - alabildiyse tabi- paylaşmak isteyen?

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts