Friday 5 November 2010

Göl evinde birşeyler oluyor...

Gizemli şeylere bayılırım... Merak etsem de gizemin arkasındaki sırrı, öğrenmek için öyle hafiye gibi araştırmalara girmem her zaman. Çünkü bazı şeylerin gizeminin arkasında o kadar da önemli bir sır olmadığı aşikardır... Sanki adı konmamış bir saklambaç oynanır gizleyen ve bilmeyen arasında ve gerçeğin kendisi oynanan oyundan daha eğlenceli değilse açıklanmamalıdır. Kimi gerçekler gizlendiğinde daha değerlidir çünkü... Elle Mexico'nun kasım sayısında da bir göl evinde aynen bu oyun oynanmakta, ve gerçekleri gerçekten merak etmiyorum. Buradaki gizemi seviyorum. 

Bol bol dantel detayları ve şemsiyeler, büyük şapkalarla gizlenemeyen estetikle yaptığım göz banyosu her türlü gerçeğe gözlerimi kapamak için bir fırsat sunuyor. Ve benim bu fırsatı kaçırmaya hiç mi hiç niyetim yok....  




Fotoğraf: Jamie Nelson
Modeller: Izzy Kurtz, Marie-Helene, Mirielle Butigan
Stilist: Anna Katsanis

2 comments:

  1. 2. fotoğrafa bayıldım, dantellerin yansıması çok hoş gözükmüş güneşten direkt dikkat çekiyor...

    ReplyDelete
  2. @sütüme sarelleme karışma!!! benim de favorim aynı fotoğraf

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts