Friday 12 November 2010

"I want Lanvin... Not Flowers" dedirten koleksiyon huzurlarınızda...

H&M ve Lanvin işbirliğini duymayan, tanıtım filmini izlemeyen kalmadı sanırım. Dün yine H&M'in sıcak ev sahipliği eşliğinde koleksiyonu yakından inceleme fırsatı bulduk. Koleksiyona capcanlı ve pırıl pırıl renkler hakim, çiçekler, volanlar, tiril tiril kumaşlar göz kamaştırıcı. 23 Kasım'da yakından da görebilirsiniz mağazada ama şimdilik sizin için çektiğim fotoğraflarla idare edin :)














Lanvin koleksiyonunu görmek kadar, blogger arkadaşlarımı görmek de beni mutlu ediyor. Bakın kimler kimler vardı koleksiyonu görmeye gelen...
Iconjane Ferhan'a kırmızıyı çok yakıştırdığımı yazmıştım, e şimdi sarı için de aynı şeyi söyleyeceğim... Bu arada iconjane.com'da yazın patlayacak sarı trendiyle ilgili yazıyı da okumadan geçmeyin bence...
Itır Arayıcı Twittaşlardandır kendisi... Takibindeyim :)
 Moda Cadısı Iconjane'i fotoğraflarken yakaladım, yüzünü burada da göremeyeceksiniz tabi.. 
  Styleistico Lanvinleri deneyemediği için en çok üzülen kimdi sizce :)
 Moda Tutkusu Yasemin'i de bulmuşken çekmeden geçmedim, makinemde kalan son şarj kırıntısıyla hem de...

Alışveriş Cini Deri elbisesine ba-yıl-dım. Ne giydim bölümünde Alışverişcini'nin çektiğim diğer fotoğraflarını da görebileceksiniz yakında :)


Aslında başka blogger arkadaşlarla da karşılaştık ama fotoğraflamaya fırsat bulamadım. Hepsinin takibinde olduğunuzdan eminim.

Fotoğrafların devamını her zamanki gibi Moda Sanattır Facebook Sayfasında görebileceksiniz.

4 comments:

  1. Ne güzelmiş fotolar yine, eline sağlık :)

    ReplyDelete
  2. @Moda Cadısı Çok teşekkürler :)

    ReplyDelete
  3. fotoğraflar şahaneymiş :)

    fiyatlardan haber verir misiniz biraz? :)

    ReplyDelete
  4. @pınar teşekkürler, fiyatları görmek için malesef tek seçenek H&M mağazasını ziyaret etmek :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts