Monday 5 September 2011

Ve eylül'e ilham gerek... Sonbahar Kış İlkbahar Yaz ve Sonbahar...

Kim Ki-duk! En sevdiğim filmlerden birinin yönetmeni... Sevdiğim filmi, İlkbahar Yaz Sonbahar Kış ve İlkbahar... Sakin ama dolu bir film... Ölmeden önce izlenmesi gereken ilk 100 film arasonda kesinlikle yer alır. En azından benim için... Sonbahar öyle kapıları kırarcasına gelmedi, gelmesin de zaten ama Eylül deyince zihnimdeki ağaçların yaprakları sararıveriyor işte... Her ne kadar yazı sevsem de seviniyorum sonbaharın gelişine... Harala gürele peşinde olsam da sakinliği sevdiğim gibi belki... Neyse.

Sonbahar yeni kolesiyonlarıyla modanın bana göre yeniden doğduğu mevsim... Başka hiçbir mevsimin koleksiyonları bu kadar heyecanlı değil bana göre... Giyinme mevsimi başlıyor sonbahar gelince... hiçbir kıyafet güneşin izini tenimize kazımıyor... Aslında "yeni sezon" konulu birşey yazacak olsam kesinlikle kürkleri es geçmezdim ama neyse...

Bu sonbahar illakiler listesine ben dökümlü bir parça ve illaki yukarıda bahsettiğim filmi alıyorum. Önerilere açığım ;)



2 comments:

  1. Bordo ve yeşili dolabından eksik etmeee :) Şifon ve satenden vazgeçme :)) Sessiz moda akımıyla birlikte yazısız marka belirtmeyen parçalar seeeç :) Yıldızlarla barış :) khaled hosseini kitaplarını oku yasmin levy'e kulak ver benden bu kadar :))

    www.curcunam.net

    ReplyDelete
  2. Ne güzel öneriler bunlar. Yasmin Levy'ye bayılırım. Thanks. P. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts