Friday 10 February 2012

IFW 2012: Gamze Saraçoğlu


Bu sene IFW 2012'nin ilk defilesini Gamze Saraçoğlu yaptı. Gamze Saraçoğlu'nun koleksiyonundaki renkleri, silüetleri, akışkan kumaşları, kürk ve ekose detayları beğendim. Özellikle fotoğraftaki kırmızının ve yeşillerin tonuna bayıldım.

Birkaç defadır IFW'ye gidememiştim, IFW'ye kavuşmamın Gamze Saraçoğlu koleksiyonu ile olmasından mutluyum. Bu sene Özgür Masur, Zeynep Tosun gibi isimler IFW'de defileleri ile yer almadı. Umuyorum Gamze Saraçoğlu IFW'ye veda etmez.

Bu arada Selma Elgeç'in defilede yer almasını çok hoş buldum. Yüz ifadesi ve giydiği özellikle aşağıdaki beyaz elbisesi inanılmaz bütünleşmişti. Sultanlığın yaradığını söylemeli miyim bilmiyorum :)
Koleksiyonun diğer parçaları şöyle:

Defilede çektiğim fotoğrafları tek tek görmek için facebook'a :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts