Monday 24 September 2012

Dünya tersine dönse vazgeçmem!

Kuluçkada geçen ve aylaaar süren dönemi böyle arabesk bir başlıkla noktalamak değildi niyetim ama oldu bir kere... Elle dergisinin bu tepetaklak mankeni Hartje Andresen'in havadaki bacakları, sanki sonbahara bu kez de başka bir açıdan bakmamızı söylüyor. Ben de şu dönemde zaten tam da bunu yapmaya çalıştığım için belki, illaki benim olsun dedim bunlar.


Dönüp dolaşıp sözü modaya getirmek gerekirse; fotoğraflara tek tek bakalım, ve Hartje'nin kıyafetlerinde sezon trendlerini bir bir görelim...

Bu kış yine kürk var, bol bol çiçekler bizi kışın da yalnız bırakmayacak. Geometrik printler ve dantellere de devam! Vee en sevdiğim ama bir türlü alamadığım tulumlar! İşte kışın özeti...




Bu arada, fotoğrafların çekildiği mekanlara bayıldım. Kesinlikle çok yaratıcı ve ilham verici olmuş. Bir de başta bahsettiğim şu sonbaharda olaylara tersten bakma kısmına gelirsek... Sonbaharın sadece dökülen yapraklar değil -ki bence o rengarenk dökülmüş yapraklar bile yeterince güzel sonbaharı sevmek için-  açan sonbahar çiçekleri olduğunu da unutmamak gerek. Sözlerime bir Polyanna gibi son verirken, balkonumdaki sonbahar açelyasını da sizlerle paylaşmak isterim :) Güzel ama, değil miii?

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts