Thursday 26 August 2010

Bu elbisenin tasarımcısı kim? Günseli Türkay / Deniz Berdan?

Bu rengarenk koleksiyonu çok beğenmekle birlikte bu soru aklımı kurcalıyor: Bu elbise kimin? Bunu kim tasarladı? "Nereden çıkardın bunu şimdi?" demeyin, çünkü bu defilenin stylingini Deniz Berdan yaptı ve tüm akseseuarlar Deniz Berdan tasarımı. Bunda şaşıracak birşey olmadığını herkes biliyor, maaile yaptıkları stylingler ve moda çekimlerini görmeyen kalmadı sanırım. DB JUNK'ta bu kolyelere benzeyen bir sürü örnek de var.

Benim de aklım aşağıdaki kolajı hazırlarken karıştı. Elbisedeki figürler takıların hemen hemen aynısı ve bu bana bu elbisenin tasarımcısının Deniz Berdan olduğunu söylüyor. Yani Günseli Türkay neden gidip de kolyelerin aynısından bir elbise tasarlamış olsun ki?


Koleksiyonun kalanına bakacak olursak, kumaşların üzerindeki renkli resimler büyük pikselleriyle bana yine Pacman'ı andırdı. 80'lerin punk havasını hakkıyla estiren defiledeki diğer parçalar da aynen şöyleydi:




Bu arada şu elbise konusuna dönecek olursam, acaba bu elbisenin Deniz Berdan'a ait olduğunu herkes biliyor da ben mi konuya yabancı kaldım... Olmadı kendisine sorarız :)

1 comment:

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts