Saturday 28 August 2010

IFW: Tülden periler yapan adam... Özgür Masur

Şimdiye kadar Sindirella masalında kendini kötü kızkardeşlerin yerine koyan bir kıza rastlamadım. Rastlayacağımı da hiç sanmıyorum. Herkes kendi hikayesinde hep esas kız/esas oğlandır. Balosunda, düğününde hep cam ayakkabılar evsahibinin ayağındadır.

İşte eğer masallar gerçek olsaydı, sanıyorum ki Özgür Masur prenseslerin camdan ayakkabıyı getireni bırakıp, somon rengi ayakkabılarını giyebilmek için peşinden koştuğu prens olurdu, -ki bu masalın gelişimi açısından gerçekten enteresan olur.

Özgür Masur, Ten dökümü koleksiyonunda her zamanki gibi bol bol kumaş detayı kullanmış. Tülleri büzmüş, birbirlerinin içinden geçirip elbiseleri sarıp sarmalamış... Uçuşan tül drapeleriyle büyülü bir ten dökümü hikayesi yazmış.




Koleksiyonunda tüllerin yanısıra fiyonk, katlama ve örgü detaylarıyla da harikalar yaratmış.
Bu arada aşağıda gördüğünüz elbiselerde tül tül, saten saten değil, kumaşa basılıp öyleymiş gibi görünüyorlar.. Ben bu detayda da bazı göndermeler seziyorum.
Bu elbiseleri balolarda giymek isteyenler aman dikkat, kendinizi prensesliğe fazla kaptırmayın, saat 12'de -elbiseleri çıkarınca- kabağa dönüşenler olabilir...

2 comments:

  1. Romantik elbise deyince Özgür Masur'un bu koleksiyonu geliyor aklıma: Ten dökümü...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts